Om mig själv

Hejsan. Jag är en finlandsvensk 20-årig tjej med namnet Ulrica, kallas ullis. Jag bor i en liten by med min familj och våra 9 hundar. Vi har en hundkennel, så vi föder upp pomeranian. Har sex pomerianian, två japanese chin och min bror har en norbotten spets. Två av dem är mina egna, Timon och Simba (busfröna) Rasen är pomeranian. Jag har börjat studera nu i höst till barnledare i Nykarleby. Så jag har en liten lägenhet där som jag bor i över veckorna men far alltid hem till helgarna. Mina största intressen är fotografering och hundar. Men på min fritid brukar jag vara med mina nära och kära, skriva, träna, musik och mycket annat skoj. Det var väl lite kort om mig själv, bara att fråga om ni vill veta mera. 

 

Glad tjej (syrran har tagit bilden, augusti -13)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback