En regnig onsdag

Hejsan. Idag är det onsdag och det har varit riktigt tråkigt väder. Nu öser det ner igen. Hösten är nog härlig också bara solen skulle orka vara uppe. Det är så mysigt med tända ljus, myskvällar framför tv, så får man ha sköna halsdukar och stickasockorna på fötterna och löven har så fina färger. Två dagar kvar nu till höstlov ;) ska bli skönt att ha några dagar längre ledigt. Som sagt hade vi prov i skolan idag och tror det gick hyfsat bra. Nu håller jag på att laga mat och medan jag väntar att det är i ugnen så skall jag ta och kolla ett avsnitt. Ikväll skall jag bara ta det lungt, gosa med hundarna och göra några småsaker som måste göras. Kramar.
 
Bild från igår (taget med min iPhone)
 
 
 
 
t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback